REGULAMIN KOMODA CLUB RESIDENCE

BĘDZIEMY BARDZO WDZIĘCZNI ZA WSPÓŁPRACĘ W PRZESTRZEGANIU NINIEJSZEGO REGULAMINU, KTÓRY MA SŁUŻYĆ ZAPEWNIENIU SPOKOJU I BEZPIECZEŃSTWA POBYTU WSZYSTKICH NASZYCH GOŚCI.

1

Pokoje w Komoda Club Residence wynajmowane są na doby.

 2

Doba hotelowa trwa od godziny 14:00 do godziny 11:00.

 3

Jeśli Gość nie określił czasu pobytu najmując pokój przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.

 4

Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia Gość powinien zgłosić w recepcji do godziny 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Komoda Club Residence uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę dostępności pokoi.

 5

Pozostanie w pokoju lub pozostawienie rzeczy po godzinie 11:00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu. W przypadku, gdy Gość opuści pokój po godzinie 11:00 – program komputerowy Recepcji naliczy opłatę za kolejną dobę wynajmu pokoju według ceny dnia. W przypadku, gdyby przedłużenie pobytu nie  było możliwe – personel hotelu usunie wszystkie rzeczy Gościa znajdujące się w pokoju i zdeponuje je do czasu odbioru przez najmującego pokój.

 6

Komoda Club Residence świadczy usługi zgodnie ze swoim standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o bezzwłoczne zgłoszenie ich w Recepcji, co umożliwi reakcję.

 7

Komoda Club Residence ma obowiązek zapewnić: warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa; bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o Gościu; profesjonalną i uprzejmą obsługę.

 8

Na życzenie Gości Komoda Club Residence świadczy nieodpłatnie następujące usługi: przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu Gościa; przechowywanie bagażu Gości zameldowanych w Komoda Club Residence.

 9

Komoda Club Residence ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez korzystającego z jego usług w zakresie określonym przepisami Kodeksu Cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej.

 10

Gość powinien zawiadomić recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

 11

Odpowiedzialność Komoda Club Residence z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane do depozytu recepcji.

 12

Komoda Club Residence nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.

 13

Gość Komoda Club Residence ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju niestandardowe zabrudzenia oraz uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Komoda Club Residence powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.

 14

Jeżeli Gość podczas swojego pobytu nie zgłosi braków lub uszkodzeń w pokoju to po wyjeździe Gościa z obiektu, w przypadku stwierdzenia braku lub uszkodzenia jakiegokolwiek elementu wyposażenia pokoju Komoda Club Residence ma prawo obciążyć Gościa kosztami naprawy lub doposażenia korzystając z preautoryzacji płatności kaucji na karcie płatniczej Gościa w wysokości 500 zł.

 15

W czasie meldunku Gość obowiązkiem Gościa jest wypełnienie w sposób poprawny i czytelny karty meldunkowej zawierającej dane osobowe Gościa.

 16

Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi, a klucz pozostawić w recepcji. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za szkody lub utratę rzeczy z powodu pozostawienia otwartego okna lub drzwi do pokoju.

 17

Gość Komoda Club Residence nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.

 18

Osoby nie zameldowane w Komoda Club Residence mogą przebywać w pokoju od godziny 7:00 do godziny 22:00. Przebywanie osób niezameldowanych w pokoju hotelowym Gościa po godzinie 22.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego pokój Gościa na odpłatne dokwaterowanie mu tych osób do pokoju. Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi według aktualnej ceny dla osoby dorosłej, z cennika dostępnego w recepcji hotelu.

 19

Możliwość bezpłatnej anulacji obowiązuje do 72 godzin (3 dni) przed rozpoczęciem pobytu. Po tym czasie obowiązuje opłata wynosząca 100% wartości rezerwacji.

 20

Obiekt ma prawo w dowolnym momencie od czasu rezerwacji do zakończenia pobytu zażądać zaliczki za rezerwację w kwocie równiej  50% wartości rezerwacji.

 21

Niezależnie od wybranej oferty, dla wszystkich rezerwacji o wartości powyżej 1 500 zł Komoda Club Residence wymaga zaliczki w kwocie równej 50% wartości rezerwacji.

 22

W Komoda Club Residence obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22:00 do godziny 7:00. W godzinach ciszy nocnej Goście i osoby korzystające z usług hotelu mają obowiązek takiego zachowania, by w żaden sposób nie zakłócało ono spokoju pobytu innych osób. Hotel ma prawo odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.

 23

Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju. Powyższe nie dotyczy ładowarek i zasilaczy urządzeń komputerowych.

 24

Na terenie Komoda Club Residence, w tym w pokojach, zgodnie z ustawą z dnia 8 kwietnia 2010 roku o zmianie ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych oraz ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. Nr 81, poz. 529) obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i wyrobów tytoniowych. Dopuszczenie do zapachu dymu papierosowego lub innych wyrobów tytoniowych w pokoju hotelowym jest równoznaczne z wyrażeniem przez najmującego pokój Gościa zgody na pokrycie kosztów dearomatyzacji pokoju w wysokości 1.100 złotych

 25

Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane na jego koszt, na adres przez niego wskazany. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji hotel przechowa te przedmioty przez 30 dni od momentu wymeldowania.

 26

Przez cały czas pobytu w hotelu dzieci poniżej 13 lat muszą znajdować się pod stałą opieką i nadzorem osób dorosłych. Za zachowania dzieci, w tym poczynione uszkodzenia i lub szkody odpowiadają opiekunowie prawni dzieci.

 27

Gość jest obowiązany do stosownego, kulturalnego zachowania w stosunku do personelu hotelowego, jak również w stosunku do innych Gości. Personel hotelu może odmówić obsłużenia Gościa, który zachowuje się agresywnie lub niekulturalnie, w szczególności gdy narusza nietykalność cielesną, znieważa, pomawia, ubliża lub nachalnie narzuca się innym osobom w jakikolwiek sposób, a także gdy nie posiada stosownego odzienia.

28

W przypadku alarmu pożarowego i jego konsekwencji w postaci między innymi ewakuacji budynku  na skutek działania Gościa, ponosi on koszty: akcji ewakuacyjnej, przywrócenia budynku hotelu do stanu funkcjonowania przed ewakuacją, jak również koszty roszczeń ze strony osób trzecich, jeśli te roszczenia pojawią się w związku z alarmem pożarowym i jego konsekwencjami.

 29

Nieskorzystanie z usługi zamówionej przez Gościa, nadal zobowiązuje go do uiszczenia opłaty.

 30

W przypadku naruszenia postanowień niniejszego regulaminu, Komoda Club Residence może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań personelu obiektu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia oraz do zapłaty za ewentualnie poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz opuszczenia obiektu i należącego do niego terenu.

 28

Komoda Club Residence ma prawo odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu naruszył regulamin, wyrządzając szkodę w mieniu obiektu lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników obiektu lub innych osób przebywających w obiekcie, albo też w inny sposób zakłócił spokój w obiekcie.

 31

Dokonanie rezerwacji w Komoda Club Residence jest równoznaczne  z zaakceptowaniem tego regulaminu przez Gościa.